برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

برای کارآفرینی با سرمایه ۱۰ میلیون تومان چه کارهایی می‌توان انجام داد

کارآفرینی با سرمایه ۱۰ میلیون تومان ؟؟ احتمالا وقتی عنوان این میکرومقاله را دیدید با خودتان فکر کردید چطور ممکن است؟ این روزها با توجه به شرایط اقتصادی موجود و با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بسیاری از کسب‌وکارهای فعال با تعطیلی مواجه شده‌اند و تعداد زیادی از افراد هم کار خود را از دست داده‌اند و تلاش می‌کنند تا بتوانند کسب‌وکاری برای خود راه بیندازند تا منبع درآمدی در این روزها باشد. در چنین وضعیتی بهترین ایده، شروع یک کسب‌وکار کوچک با سرمایه کم است تا هم از این طریق کسب درآمد کرده و هم برای تعدادی از افراد کارآفرینی داشته باشیم. در این میکرومقاله از سبکتو قصد داریم شما را با تعدادی از کسب و کار های کوچک که می‌توان کارآرینی با سرمایه ۱۰ میلیون تومان داشت را معرفی کنیم.

کارآفرینی با سرمایه ۱۰ میلیون

کارآفرنی با سرمایه ۱۰ میلیون کاری خیالی و غیرممکن نیست. البته ممکن است در ابتدا اینطور به نظر برسد اما حقیقت این است که برای کارآفرینی همیشه به سرمایه زیاد نیاز ندارید. شما می‌توانید از کسب‌کارهای کوچک‌تر شروع کنید و با تلاش بیشتر درآمد خود را افزایش دهید. نکته‌ای که در مورد کسب‌وکارهای کوچک وجود دارد این است که می‌توان سریعتر آن را گسترش و توسعه داد و سود مناسبی هم بدست آورد، علاوه‌بر اینکه برای تعداد دیگری از افراد هم در شرایط سخت اقتصادی کارآفرینی می‌شود. اما چه کارهایی می‌توان با کارآفرینی با سرمایه ۱۰ میلیون تومان انجام داد؟ در ادامه برخی از آنها را معرفی می‌کنیم:

کسب و کارهای خانگی

برای کارآفرینی با سرمایه ۱۰میلیون یکی از بهترین گزینه‌‌ها کسب‌وکارهای خانگی هستند. این نوع از کسب و کارها به گونه‌ای هستند که سرمایه زیادی برای شروع نیاز ندارند و چون ارزش افزوده کالا یا خدمات آنها به طور مستقیم نصیب صاحب آن می‌شود، بعد از مدتی قابلیت توسعه خواهند داشت. کارهای زیادی در این دسته از کسب‌وکارها قرار می‌گیرند. کارهایی مثل آشپزی، ساخت و تولید اقلام دکوری و صنایع دستی، ساخت زیورآلات، ساخت عروسک، پرورش قارچ، پرورش گیاهان دارویی، ساخت جعبه‌های کادویی، شیرینی‌پزی و.. کارهایی از این دست، جزء کسب‌وکارهای خانگی قرار می‌گیرند که با کمترین سرمایه می‌توان شروع کرد و در طول زمان آن را گسترش داد. با شروع کسب‌وکارهای خانگی می‌توانید برای خود و سایر اعضای خانواده کارآفرینی کنید، بدون اینکه به سرمایه اولیه زیادی نیاز داشته باشید.

بیشتر بخوانید:   چرا اسنپ با شهرام شاهکار موفق است؟

یکی از پرسود‌ترین مشاغل خانگی، آشپزی و پخت‌و‌پز است. برای این کار می‌‌توانید با کمک اعضای خانواده یا یک آشپز ماهر شروع به طبخ غذاهای خانگی با طعم خوب و قیمت مناسب و مقرون به صرفه کنید و با فروش در مراکز تجاری و بازارها کم‌کم مشتریان خود را افزایش دهید و در پی آن کسب‌و‌کار خود را توسعه دهید.

همچنین پخت انواع شیرینی‌جات و فینگرفود یکی دیگر از کارهایی است که می‌تواند سود خوبی عاید شما کند. با انجام این کار می‌توانید با تبلیغات مناسب برای جشن‌ها و مهمانی‌های خانگی شیرینی‌جات مختلف و فینگرفودهای متنوع آماده کنید و به متقاضیان و مشتریان ارائه کنید.

برای کارآفرینی با سرمایه ۱۰ میلیون تومان چه کارهایی می‌توان انجام داد

آموزش‌های آنلاین

اینترنت یکی از امکانات مهم در دنیای معاصر است که در کلیه نقاط دنیا در دسترس است و می‌تواند نقش مهمی در راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار ایفا کند. اگر در زمینه خاصی مهارت دارید و توانایی آموزش آن را به دیگران را دارید می‌توانید کسب‌و‌کار آموزش آنلاین راه‌اندازی نموده و با استفاده از امکانات اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از توانایی و تخصص خود کسب درآمد نمایید. این کسب‌و‌کار به سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارد و پس از رشد آن می‌توانید با جذب سایر افراد با تخصص‌های مختلف، زمینه‌های آموزشی خود را بیشتر کرده و برای تعدادی از افراد کارآفرینی نمایید.

برای کارآفرینی با سرمایه ۱۰ میلیون تولید محتوا کنید

یکی دیگر از گزینه‌های کارآفرینی با سرمایه ۱۰میلیون، تولید محتوا است. تولید محتوا به معنی خلق تصاویر، ویدئو، صدا و پیامی است که برخی افراد را به خود جلب کرده و تحت تاثیر قرار دهد. امروزه تولید محتواهای متنی و تصویری برای استفاده در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی رواج پیدا کرده است. یک تولید کننده محتوا غیر از تسلط‌بر نگارش و اصول تولید محتوای متنی، لازم است به یک یا دو مورد از نرم‌افزارهای ویرایش عکس و تصاویر هممسلط باشد.

بیشتر بخوانید:   بهین ; بهترین شیوه‌های تجارت الکترونیک: دو مورد منحصر بفرد از آخرین تحقیقات

اگر بر نگارش متن مسلط هستید، می‌توانید با کمترین هزینه شروع به تولید محتوا کنید و با انتشار محتواهای خود شناخته شوید تا کسب‌و‌کار شما رشد و توسعه پیدا کند. پس از کسب تجربه و شهرت لازم در این حرفه می‌توانید تعدادی افراد علاقمند به تولید محتوا را آموزش داده و یک تیم تولید محتوا راه‌اندازی نمایید و محتوای مورد نیاز برای مشاغل و کسب‌و‌کارهای محتلف تولید کنید و ضمن کسب درآمد، به عنوان یک کارآفرین شناخته شوید.

برای کارآفرینی با سرمایه ۱۰میلیون تومان کسب‌و‌کارهای زیادی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به توانایی‌های و سلیقه خود یک یا چند مورد از این کسب‌و‌کارها را انتخاب و شروع به فعالیت نمایید. کسب‌و‌کارهای واسطه‌گری، کسب‌و‌کارهای اینترنتی و کامپیوتری، کسب‌و‌کارهای دانشگاهی، کسب‌و‌کارهای وابسته به موبایل و.. انواع این کسب‌و‌کارهای کوچک هستند که برای شروع به فعالیت در آن‌ها نیاز به سرمایه زیادی ندارید. این نوع از مشاغل در عین کوچک بودن، قابلیت رشد زیادی داشته و در صورت مدیریت صحیح، سود زیادی را برای صاحبان مشاغل به همراه می‌آورد. اگر قصد کارآفرینی و شروع یک کار جدید دارید حتما قبل از شروع در خصوص شرایط و جوانب کاری که در نظر دارید مطالعه و تحقیق لازم را به عمل آورید تا با اطمینان و کمترین ریسک ممکن فعالیت خود را آغاز کرده و آن را ادامه دهید.