برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

قانون جذب چیست و چطور از این قانون در زندگی استفاده کنیم

شاید شما هم نام قانون جذب را زیاد شنیده باشید. اما به راستی قانون جذب چیست ؟ این قانون به راستی قانونی جهانی است. در زندگی شما، قانون جذب درباره‌ افکار و احساساتتان به کار می‌رود زیرا آن‌ها به صورت انرژی هستند. یعنی در مورد هر چیزی که فکر کنید یا احساسی داشته باشید؛ همان را به سوی خودتان جذب خواهید کرد. شاید شما هم افکاری این چنین در ذهن داشته باشید: «من شغلم را دوست ندارم» «من پول کافی ندارم» «من پول کافی به دست نمی‌آورم» «زندگی‌ام بسیار آشفته است». در این صورت همین افکار را به سوی خودتان جذب می‌کنید. در این میکرومقاله از سبکتو می‌خواهیم بدانیم که قانون جذب چیست. پس با ما همراه باشید

قانون جذب چیست ؟

قانون جذب همان اصلی‌ترین قانون کائنات است که به طرز فکر و اندیشه شما پاسخ می‌دهد. شاید با خود فکر کنید که به طور دقیق قانون جذب چیست. قانون جذب مثل غول چراغ جادو خواسته‌های شما را برآورده می‌کند. این قانون می‌گوید:

“هر چیزی را که وارد زندگی می‌شود خودمان جذب می‌کنیم و تمام چیزهایی که در ذهنمان می‌گذرند، تبدیل به واقعیت می‌شوند”

اما موارد مهم در قانون جذب چیست؟ قانون جذب اهمیتی نمی‌دهد که شما چه چیزی را می‌خواهید و چه چیزی را نه، حتی وقتی به چیزی فکر می‌کنید یا نگاه می‌کنید که آن را نمی‌خواهید و با آن مخالفت می‌کنید آن را هم به خود جذب می‌کنید، و‌ این یعنی قانون جذب. چه ‌اینکه چیزی را ببینید، چه به خاطر بیاورید، چه تصور کنید و هر چیزی که روی آن متمرکز شوید را به سوی خود جذب خواهید کرد و هرگاه ‌این تمرکز با احساسات قوی باشد جذب آن سریعتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:   ۶۰ دقیقه طلائی هر روز صبح مدیر اینستاگرام

مراقبت از افکار

بله، مراقبت از افکار کار سختی به نظر می‌رسد اما احساساتتان به شما کمک می‌کند که بفهمید به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر با خود فکر می‌کنید که عامل اجرای قانون جذب چیست باید بگویم که احساسات شما مهم‌ترین عامل است. هرچه هنگام فکر کردند احساس بهتری داشته باشید‌ این احساس خوب باعث می‌شود که انتخاب راه شما نیز در زندگی بهتر باشد به طوری که در زندگی روزمره افکاری را پدید می‌آورید که زندگی بهتری را در آینده برایتان رقم می‌زند. هر چه احساس بهتری داشته باشید چیزهای خوب را بیشتر جذب می‌کنید و همین باعث می‌شود هر روز بیشتر پیشرفت کنید.

قانون جذب چیست و چطور از این قانون در زندگی استفاده کنیم

تجسم افکار

وقتی چیزی را تجسم می‌کنید آن را پدید می‌آورید. پس هنگام تجسم آن همیشه روی نتیجه پایانی متمرکز شوید. وقتی خود را در موقعیتی که دوست دارید تصور می‌کنید،  دیگر به آن احساس نیاز نمی‌کنید بلکه حس می‌کنید که آن را دارید و‌ این احساس باعث می‌شود که کائنات هم همان موقعیت را برایتان پدید آورد. شما تنها کسی هستید که زندگی خود را می‌آفرینید چون هیچ کس دیگری نمی‌تواند برای شما فکر کند. این کار تحت کنترل خود شماست. اگر چیزی را که می‌بینید می‌خواهید، باید در مورد آن بنویسید، راجع‌به آن با دیگران حرف بزنید، به آن فکر کنید و روی آن تمرکز داشته باشید ولی اگر آن را نمی‌خواهید در موردش با کسی حرف نزنید و افکارتان را از آن مسئله منحرف کنید.

مراحل قانون جذب چیست

حالا می‌خواهیم به این بپردازیم که مراحل اجرای قانون جذب چیست. قانون جاذبه به شما كمك می‌كند طی ۳ مرحله ساده ‌آنچه می‌خواهید را خلق كنید.‌ این ۳ مرحله عبارتند از:

  • خواستن
  • باور داشتن
  • دریافت كردن
بیشتر بخوانید:   سی کاری که قبل از ۳۰ سالگی باید انجام دهید (قسمت اول)

خوب مسلما اگر ‌این میکرومقاله را دارید مطالعه می‌کنید شما مرحله اول را که خواستن است گذرانده‌اید چون شما ‌این میکرومقاله را برای خواسته‌های خود با افکارتان جذب کرده‌اید و دنیا هم‌ این میکرومقاله را در سر راهتان قرار داده است.

مرحله دوم، باور داشتن است. شما باید خودتان را در شرایط برآورده شدن آرزوی خود تصور کرده و احساس کنید. در میکروکتاب راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی در ابتدای کتاب و در فصل آخر یک بخش مختص قانون جذب در نظر گرفته شده است و به این می‌پردازد که قانون جذب چیست و می‌توانید برای اجرای قانون جذب از آن استفاده کنید. در‌ این میکروکتاب صفحه‌هایی مخصوص شما در نظر گرفته شده، در یک صفحه، اطلاعات و عکس شما و پشت آن صفحه، ۷ راز موفقیتی که می‌خواهید بر اساس آن عمل کنید را بنویسید و در آخر میکروکتاب نیز از زندگی گذشته خود خلاصه‌ای نوشته و آینده‌ای که در ذهن خود ترسیم کرده‌اید بنویسید. به نوشته خود اعتقاد پیدا کرده و باورش کنید و حتی احساسش کنید تا کائنات به حرف شما گوش فرا دهد.

مرحله سوم دریافت کردن است وقتی شما خواسته‌تان را باور می‌کنید کائنات مانند غول چراغ جادو فرمان بردار شما خواهند بود و تمام آنچه را که حس کرده‌اید به شما خواهند داد.

معرفی کتاب

برای کسب دانش بیشتر از قانون جذب می‌توانید به میکروکتاب راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی مراجعه کنید. شاید کتاب‌های زیادی در ‌این مورد خوانده باشید که ترجمه شده از‌ ایده‌ها و تجربیات افراد مختلف بوده اما اکثر آنها با فرهنگ، سبک زندگی و قوانین جامعه ‌ایرانی سازگار نیستند، ما در ‌این میکروکتاب سعی کرده‌ایم از ‌ایرانیانی سخن بگوییم که توانستند رویاهایشان را محقق کنند آنها برای رسیدن به هدفشان از هیچ تلاشی فروگزار نبودند و برای بدست آوردن آنچه که دارند از علم موفقیت استفاده کردند.

بیشتر بخوانید:   چطور شب ها راحت بخوابیم ؟